OM HERMES GROUP
 

Hermes Group är en fullservicepartner för möten, events och gruppresor. Vår ambition är att få människor att träffas för att förstärka relationer och samarbeten som ger lojalare kunder, bättre trivsel på arbetsplatsen och gör medarbetarna mer resultatinriktade. Vårt mål är därmed tydligt; vi vill att våra kunders eventaktiviteter ska stärka varumärket och generera fler affärer.
 
Hermes Group startades 2008 av Anna Hermes. Företaget var till en början ett renodlat eventbolag med fokus på kundevents inom Sverige. Under 2014 utvecklades bolaget och affärsområdena Talents och Gruppresor implementerades. Vi levererar ungefär 60 events och gruppresor per år och vi engagerar ca 40 talanger i  omkring 3000 timmar av sålda talanguppdrag per år. 

Gemenskap, passion och entreprenörskap är våra tre grundläggande kärnvärden som vi vill ska genomsyra allt vi gör. Genom att lita på och följa dessa värden får vi styrkan och förtroendet att lyckas i en konkurrensutsatt bransch. 

Vi stävar efter att vara lyhörda för kunder och medarbetare för att kunna leverera personlig och förstklassig service i allt vi gör. Allt för att tillgodose våra kunders mål och behov!