För tionde året i rad arrangerades igår The Sales Conference på Münchenbryggeriet i Stockholm. Eventet är nordens största mötesplats och konferens för B2B-ledare. Konferensen  arrangeras av Prosales och tillsammans med 25 partnerbolag och utställare levererades en fantastisk och kunskapsfylld dag som blev en lysande spelplan för relationsbyggande och nya möten bland deltagarna.  
 
På stora scen inspirerade huvudtalarna Andreas Ekström, Clara Henry och Fredrik Härén. Det talades om sju sätt att äga världen, hur millenials ser på och påverkas av marknadsföring och vikten av att lära sig global kompetens om man som företag vill överleva i framtiden i en värld där alla har samma möjligheter.
 
På kvällen bjöds det på  galamiddag på Sales Awards Gala event där underhållningen levererades av Wallmans och David Lindgren. Det delades även ut priser där företaget Mycronic vann pris för Årets B2B Commercial Excellence, Christian Hed på Soluno blev Årets B2B Commercial Director och priset för Årets B2B Sales Tool gick till företaget Vainu.
 
Hermes Group var eventpartner och leverantör till eventet för femte året i rad. Vi hade ett enastående eventteam på plats under hela dagen och kvällen med totalt 18 värdar, värdinnor, projektledare och scenchef. Inför galamiddagen bjöd Hermes Group in till vår Gala Beauty Lounge där vi hade en make up artist från Face Stockholm samt hårstylister som hjälptes åt att snygga till deltagarna till kvällen. 

Stort tack till alla kollegor, deltagare, partners och utställare för en oförglömlig dag och kväll!

Nyhetsarkiv

Länkar

-

Senaste nyheter